گامی در ارتقای خدمات درمانی:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از تامین تجهیزات پزشکی به ارزش ۲۰۳ میلیارد ریال برای بیمارستان رازی مرکز استان خبر داد و این مهم را  در ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمات تاثیر گذار دانست.
کد خبر: ۱۰۰۶۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹ 01 November 2021
 
به گزارش تابناک خراسان جنوبی دکتر "محمد دهقانی فیروزآبادی" گفت: بخشی از این تجهیزات از طریق سازمان جهانی بهداشت در اختیار وزارت متبوع قرار گرفت که پیرو رایزنی ها تحویل دانشگاه شد.
به گفته وی بخشی دیگر از این تجهیزات از  اعتبارات دانشگاه به طور مستقیم خریداری شده و قسمتی هم از طریق هیئت امنای صرفه جویی ارزی با پیگیری تحویل شده است.
وی ابراز امیدواری کرد:  حرکت رو به جلو دانشگاه با رفع موانع به ویژه محدودیت هایی که بیماری کرونا ایجاد کرده، ادامه پیدا کند و روز به روز تجهیزات جدید تر وبه روز تری در بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه مهیا شود.
رئیس اداره تجهیزات پزشکی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند هم تصریح کرد: تامین این تجهیزات به طور قطع منجر به ارائه خدمات مناسب تر و تخصصی تر به بیماران در سطح استان خواهد شد.
دکتر "گلرو" از جمله تجهیزات جدید بیمارستان رازی را دستگاه نویگیشن جراحی مغز نام برد و گفت:  اولین عمل با این دستگاه انجام خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار